Ahoj všem!
cestování je fajn a bez občasných překážek by to nešlo. Člověk něco ztratí, zapomene v letadle (RIP čtečko!), nebo mu ujede vlak a on tak nestíhá letadlo (ahoj, holandská železnice) nebo Vás obere taxikář či jiný obchodník. Občas se to ale pokazí už na začátku a některé nepodařence Vás pronásledují dalších X týdnů.
Tak si pojďme povědět (stále neukončené) story o tom, jak 20 týdnů čekám na vrácení 20 000 Kč za letenky, které zrušil ještě před odletem přepravce. Je to dlouhý, ale abyste pochopili mojí frustraci, je celá story nezbytná.
Startovní bod - 27. ledna, kdy byla
Pelikánem přijata reklamace....konečný bod dnes - 7. května , kdy po 15 týdnech stále nemám peníze zpět a
předpokládaný konec je 10. června, bez pár dní 20. týden od podání reklamace.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*** UPDATE***
Dnes - (8. května) - den po zveřejnění článku je na kreditce najednou refund. Těžko říct, jestli to je shoda náhod, nebo online stěžování zabralo, každopádně peníze mám konečně zpět, hurá! A tudíž jsem čekala pouhopouhých 16 týdnů, heuréka!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------